Rendhagyó bemutatkozás

"mi van öreganyám, most kezdesz naplót írni?"

Igen! Először is nem az a fontos az ember hány éves.................!
Azután meg most vagyok abban korban, amikor már elmondhatom, hogy megértem egyet s mást, gyűjtöttem némi tapasztalatot és lehet véleményem a körülöttem lévő világról!
Ide kívánkoznak Müller Péter szavai, sajnos nem tudom szó szerint idézni, de ez a lényege:
- Az emberiség legnagyobb bánata, hogy a tapasztalatait nem tudja átadni az ifjúságnak, mert mindenkinek el kell követni a saját hülyeségeit! Aztán vagy tanul belőle vagy hülye marad öreg korára is.

No, hát én sem akarom a tapasztalataimat rátok erőszakolni, csak leírok egyet s mást, hátha valakinek hasznára lesz!
Tudjátok "az okos más kárán tanul, a buta a sajátján!"
Fogadjátok "türelemmel"!

Szeretettel:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése